maanantai 28. huhtikuuta 2014

Kipu korvaa tyhjän olon.

Pienet kyyneleet tanssivat poskillani
Ne löytivät viimein tiensä sinne
Minuun sattuu, on sattunut jokaisena päivänä
Nyt näiden kyyneleiden tanssissa mä mietin taas kuolemaa
Mä en uskalla mennä sitä katsomaan
Kyyneleet ovat kuin lasia, kauniita kristalleja minun silmäkulmissa
Nyt ne saavat taas hetken elää, kunnes kuolevat poskilleni
Minä pyyhin ne pois, tapan tuskallisesti
Ne ovat täynnä surua tästä maailmasta tai vaan jostakin
Se tyttö itkee, mutta ei tiedä miksi
Sitä sattuu, mutta ei tiedä miksi


"Itkua varten on ihmisen silmät
Vierikö kyyneleet
Tuleehan tuolta se toinen päivä, kun on keveät askeleet"

Tyttö pelkää niitä kyyneliä
Ne näyttää miten heikko oletkaan
Tyttö yrittää pitää ne poissa, hymyillä kyynelten seasta
Kyynelten takaa sä näet ne vastaukset
Sen miten sattuu, miten kipu korvaa tyhjän olon
Silmien takana on vaan tyhjää
Ei siellä elämä tunnu miltään
Kipua tai tyhjää
Eikä ne nää kyyneltäkään
Ne näkee vaan hymyn puoliksi kuolleen
Mutta ne ei aavista, mun mieli on meren toiselta puolen
Sieltä missä kyyneleet asuvat
Mä jätän kyyneleeni sinne ja jatkan hymyä
Vaikka kipu tunkee mielen lävitse
Hymy on yhtä kaunis, kuin ennenkin
Eikä kukaan aavista
Mä olen ihan rikki

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti