torstai 3. huhtikuuta 2014

Älä pelkää pikkuveli, mä vielä selviän.

Näen auringon, minä kalpenen sen kauneuden edessä
Tyttö vain tahtoo itsestään liikoja
Varjo hiipii tienpintaan
Sekin on kauniimpi kuin sinä
Tyttö etsii katseellaan suojaa, hyvän olon tuojaa
Se pyyntö lensi taivaalle ja mä oon tänään taas vahvempi
Tähdet ovat palanneet pimeyteen
Se jokin minusta on jo tähtenä taivaalla ja se jokin jaksaa yrittää
Yksitellen tänään jokainen tähti syttyi vuorollaan
Nyt niitä on enemmän kuin yksi
Kauniita tähtiä jotka valaisevat elämääni
Mä en ole enää se tähti, joka ei pyydä apua
Mä olen se, joka haluaa selvitä
Toivon ettei se joku tuu ja vie pois niitä tähtiä taivaalta


Sä olet niistä suurin tähti
Se olet se, joka ei pois lähde
Sä elät siellä, tähtivaltakunnassa
Sieltä sä katsot minun suruni ja iloni
Sä et tahdo mulle enkelinsiipiä, joilla lentää luoksesi
Mä olen täällä sun vuoksesi
Enkä sammuta sun tähteäsi joskaan
Muistan hämärästi pienet kasvosi
Silmäsi siniset
Olin itsekkin vielä lapsi
Ja syytin itseäni
Enkä nähnyt kuinka viimeisen kerran hengitit ilmaa
En nähnyt kuinka elit niin hiljaa
Silti sä olet rakas
Silti olet mun veli ja mä haluaisin sut takas
Sut tarkoitettiin kai suojelemaan meitä, enkeliksi lentämään
Pilvien päälle lepäämään
Siellä sä olet ja oot musta ylpeä
Mä näytän sulle, että selviän
Ja jonain päivänä oon sun luonasi tahdostani riippumatta
Mä katson vielä taivaalle enkä nää yhtään pilveä
Mutta tiedän, että se olet siellä
Jokaisena päivänä
Rakas pikkuveli

"Levolle lasken luojani
Armias ole suojani
Jos sialtain en nousisi
Taivaaseen ota tykösi"

4 kommenttia:

  1. Sanattomaks veti... Kirjotat tosi kauniisti ja siun postauksia on kiva lukea, vaikka aiheet ei olisikaa nii pirteimmästä päästä.
    Tsemppiä siulle! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos piristyksestä! On kiva kuulla, että tykkäät. :) <3

      Poista