maanantai 7. huhtikuuta 2014

Lopussa kaikki on vaan kaunista.

Ääriviivat katoavat jäljettömiin
Minä katoan pois, en kuole vaan katoan
Kuihdun ja sinä katsot vierestäni
Kaikki katoaa ja mikään ei tunnu taas miltään
Minuun sattuu, mutta se ei tunnu miltään
Katselen tyhjyyteen levottomin silmin
Enää en nää sitä hyvää
Elän, että voin viimein kuolla
Ja tämä kuolema tulee olemaan tuskallinen
Juuri niin kuin pikkuveljelleni äsken haudalla kerroin
Sanoin: "Aina mä haluan vaan kuolla"
En tahdo sisälleni enää voimaa
Tahdon olla heikkona, kevyenä
Lopussa kaikki tulee olemaan vaan kaunista
Sä varoittelit mua, mutta mä tahdon juuri sen mitä sanoit

Ne pyytää mua syömään. Enää mä en sorru. Kaikki lauseesi vain kannusti mua. Nyt mä tiedän taas mitä haluan. Mä haluan olla kaunis, laiha. Viikonloppuna uskaltauduin vaa'alle, joka näytti vähemmän kuin laihdutuksen aikana koskaan. Voisin lähteä lenkille saapuvaa nälkää karkuun. Kahvia kupillinen, kyllä mä tällä pärjään.



Mä pelkään, että mä en onnistu
Mä pelkään, että mä kasvan
Mä pelkään, että mä elän
Mä pelkään, että mä kuolen

2 kommenttia:

  1. Mie pelkään, että kuihdut olemattomiin.
    Pelkään, että katoat, enkä kuule siusta enää.
    Pelkään, että et kerkeä elämään.
    Voimia tosi paljo ja yritä jaksaa! <3 oon täällä ja kuuntelen jos tarttee...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, että oot siellä niin paljon! <3
      Eikä mulla nyt mitään hätää ainakaan vielä ole. :)

      Poista