lauantai 5. huhtikuuta 2014

Kaipaan kyyneleitä, jotka mereen katosivat.

Pilvet peittevät taivaan ja mä olen lähes onnellinen. Annan pienen hymyn tulla hetkeksi kasvoilleni. Mulla on olo, että mä selviän. Vaikka olin kaupungissa, mä en ajatellut raiteita. Mä kiertelin ja sain taas huomata, että nykyään mulla on s-koko paidoissa. Mä elän taas, enkä halua lakata elämästä. Ehkä välillä kun tulee epätoivoisia hetkiä, mutta niistä selvitään. Mä en ole syönyt niin kuin ajattelin, kotona on pakko syödä enemmän. Mutta sitten taas viikolla voin vähentää. Sekainen olo syömisten suhteen, kun ei tiedä oikeen mitä haluaa.

Salaa mä hymyilen, kai kaikki silti huomaa sen
Saanko olla iloinen
Tyttö tahtoo juosta karkuun
Pahan olon syliin niin turvalliseen
Satamaan lepäämään
Turvaan itseään
Hymysi kertoo sen
Et ole surullinen
Meren takaa kuuluu huuto hiljainen
Tää ei kestä pitkään, tiedän sen
Kerro hiljaa korvaani lohduttavat sanat
Sano, että tää kestää
Sano, että mulla on hyvä olo
Mä en usko kuitenkaan
Tää olo pois menee vaan

Mereltä tulee hiljaa tähän kaupunkiin
Minä olen vankina tässä elämässä, enkä saa lopettaa
Voi kumpa vielä joku tulisi ja jäisi luokseni
Sanoisi "mä elän sun vuoksesi"
Mä odotan tuota kulkijaa meren takaa
Kun sade pisarat mereen katoaa
Ne ilmestyy taas minun poskilleni
Kun sä lähdit ja jätit tän rikkinäisen tytön
Kuka kulkee merten halki tätä pientä tyttöä katsomaan
Kuka ovet sydämeen avaa
Merellä on hiljaista
Ei kuulu enää yhtään kuiskausta
Se on tyyni ja hiljainen
Tytön mieli iloinen
Kaipaus siirtyy laineina kohti ulappaa
Ja syvyyksiin katoaa
Anna minulle ikuinen hyvä olo
Anna tämän kaiken loppua
Älä anna minun odottaa sataa vuotta tuota kulkijaa
Vaan sulje silmäni
Kuiskaa mulle "tässä on sinun uusi elämäsi"

2 kommenttia:

  1. Oon niin ilonen, et siulla menee paremmin. Kyllä ne syömiset sit ajan kuluessa järjestyy. Tosi paljo tsemppiä ja koita jaksaa! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja toivotaan, että tää jatkuukin näin. <3

      Poista