torstai 17. huhtikuuta 2014

Ehjäksi rikottu.

Minä olen piirtänyt hymyn kasvoilleni
Tyhjille kasvoille
Olen tyhjä kuori, joka vain hymyilee
Joka tahtoo kuihtua pois
Hymy on vieraana tässä kehossa
Se leikkii, että kaikki on ihan hyvin
Se valehtelee
Se satuttaa
Mutta hymy on kaunis noilla poskilla
Se on samanlainen kuin oli ennen
Hymytyttö, joka on sisältä palasina
Särjettyjä sirpaleita aikaan hukkuneita
Ja mua särjetään taas lisää
Minä särjen itseni
Rikon ehjäksi uudestaan ja uudestaan
Hymy on särjetty, mutta sä et nää sen säröjä
Pieniä sirpaleita, josta ei voi saada haavoja
Ne loistaa auringossa niin kirkaina
Niistä mä nään hymyilevät kasvot
Vahvan ihmisen
Tyttö kulkee sirpaleiden keskellä
Ja kerää ne yksitellen sydämeensä
Se oppii taas hymyilemään
Näyttämään, että enää ei satu
Ja vaikka sattuisikin niin mä olen ehjä
Kokonainen
Palasista kasattu
Taas hetken
Ehjäksi rikottu


"Riko minut ehjäksi älä pakota mua kestämään.
Riko minut ehjäksi, näytä miten irti päästetään.
Riko minut ehjäksi, paisko sydän saranoiltaan vaan .
Riko minut ehjäksi, huuda kulissit nää sortumaan."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti