maanantai 7. huhtikuuta 2014

Mä en jaksa, mutta laihdu kuitenkin.

Mä olen väsynyt, mä en jaksa. Koko päivä pyörinyt vaan siinä miten laihtua ja miten välttää syömiset. En ole elänyt ollenkaa. Kävin lenkillä ja huomennakin menen. Mähän muuten menen joka päivä. Flunssa iskee päälle, mutta menen silti. Tämä olo on kuitenkin niin kaunis, heikko ja hutera. Olenko pienentynyt tänään? Toivottavasti, sen näkee huomenna kun aion mennä vaa'alle. Tämän päivän syömiset: Viili ja rahkapikari. Sitten olen juonut zeroa, mehua ja kahvia maidolla. 
Inhoan mun kehoa ihan hirveästi. Niin kuin joku ehkä huomaa niin lisäsin painotaulukon tuohon reunaan. Saa katsoa jos uskaltaa. Tää elämä on vaan niin tuskaa tulla kauniiksi, mutta mä jatkan, en todellakaan halua lopettaa. Huomenna houkuttelisi päivä ilman ruokaa, pelottaa vaan, että joku huomaa täällä osastolla. Mut ne ei tajuaisi etten kestä itseäni näin. En vaan voi elää tälläisenä, en todellakaan! Minussa on niin paljon liikaa, se ahdistaa ihan hirveästi. En tiedä ymmärtääkö kukaan miten paljon. 

Unelma?

2 kommenttia:

  1. Ymmärrän ehkä liiankin hyvi...
    Älä kiduta itteäs liikaa, siun pitää syyä. Et saa alkaa paastota.
    Voimia ja haleja <3

    VastaaPoista