torstai 3. huhtikuuta 2014

Kevyempää, kyllä tästä selvitään!

"Söitkö sä jo?"
"En..."
"Mikset?"
"Ei mulla oo nälkä..."

Tänään olen siis syönyt viilin ja vähän suklaata. Lounas oli helppo kestää, sitten sorruin 2 palaan suklaata ja siihen pääsiäsmunaan. Äsken päivällisellä hoitaja jo alkoi kysellä noin kun tuossa alussa kirjoitin. Kävin äkkiä juomassa lasin appelsiinimehua ja menin keittämään kahvia. Kaksi kupillista ja kaksi jäljelle jäänyttä suklaapalaa yhdestä rivistä. Ihan hyvä ekaksi päiväksi. Illalla syön vielä jugurtin tai viilin. Sitten toinen hoitaja tuli huoneeseeni ja kysyi menenkö saunaan ja uimaan tänään. En mä aio mennä, en kestä itseäni nyt bikineissä. Ehkä sitten kun olen laihtunut, tarpeeksi. 


"Veitsenterällä viiltävin mielin
Paljain jaloin me tanssitaan
Veitsenterällä kärkevin kielin
Emme putoa kuitenkaan
Jalkapohjamme verillä aivan
Sydämemme hellinä niin
Tämä maksaako kaiken tään vaivan?
Sitä mietin mä loputtomiin"

Viiteen viikkoon en ollut viiltänyt, aika hyvä suoritus, mutta tänään sen tein. Mulla oli tänään ensimmäinen joka torstainen kuolemapäivä, mutta valitsin mielummin viiltämisen, jostain syystä. Ei sekään oo hyvä, mutta kai se on parempi. Mä selvisin tästäkin päivästä jotenkin. Pystyin välttämään turhat syömiset, enkä kuollut. Mulla on kai vähän parempi olo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti