sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Teidän rakkaanne.

Taas on vuosi mennyt. Mä elän vieläkin, taas vuoden vanhempana. 

Silloin pienen sä nostit syliin
Mä itkin, mutta varmasti rauhoituin
Sä rakastit mua, niin kuin vielä nytkin
Pienet ruskeat silmät ja mustat hiukset
Se olin minä, pieni ihminen juuri maailmaan syntynyt
Mä kasvoin, mä sain sisaruksia
Olin aina se iloisin, se sosiaalisin
Se jolta ei energiaa puuttunut
Mä nauroin aina ja mulla oli hymykuopat
Nyt niitäkään ei enää ole
Mä juoksin pienillä jaloillani pitkin nurmikkoa
Mä rakastin teitä eniten koko maailmassa
Vuodet vierivät
Te näitte mut vielä sinä pienenä tyttönä
En kertonut enää kuinka teitä rakastin
En sitä kuinka teidän rakkautta tarvitsin
Mä kasvoin pienestä tytöstä 20 vuotiaaksi
Ja tahdon sanoa, että mulla on ollut ihan hyvä elämä
Mä olen selvinnyt monista vaikeista tilanteista
Mä olen päässyt ikään johon en uskonut moneen vuoteen pääseväni
En ole enää pieni tyttö, mutta ei mun elämä ole ohikaan
Nyt katson maailmaa sekavärisillä silmillä
Aina sydämessäni se pieni tyttö
Aina teidän sydämessänne
Minä, teidän rakas tyttö
Teidän lapsi
Enkä aio jättää teitä yksin
Mä en anna teidän kokea toista menetystä
Äiti ja isä mä lupaan taas yrittää

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti