sunnuntai 11. toukokuuta 2014

Mua pelottaa, mä en saa mennä pois.

Ne syyttää mua taas ja se saa mut haluamaan kuolla
Sitten kun muutan yksin voin ottaa ne kaikki lääkkeet ja kuolla
Joo tyhmää, mutta taas ajattelen näin
Mua sattuu, taas kaikki on mun syytä
Sä sanot, että sunhan vika se oli kun otit ne lääkkeet joulukuussa
Kaikki vanha pitää kaivaa esiin
Mä katson näiden sumennettujen lasien takaa taas
Elämä näyttää mustalta yhden asiankin takia
Kaikki kaatuu ja mä alan taas suunnitella
Mä olen heikko, vaikka mun piti olla vahva
Heikkona tässä mun myrskyisessä elämässä
se vie mua pohjaan nopeasti, liian nopeasti
Elämä on liian vaikeaa, eikä mua varten
Mä en kuulu tänne
Mä olen väärällä merellä, tuntemattomalla
En tunne näitä vesiä ja vesikin on kylmää
Kaikki on tuskaa, se tulee tän kovan kuoren alta
Mä en ole valmis elämään, mä en osaa tätä
Mun elämä on muuttumassa, mutta olenko mä edes valmis?
Nyt mä tahdon vaan pois tästä elämästä
Ja mua pelottaa
Mitä jos en pystykkään elää

4 kommenttia:

  1. Luotan siuhun, että pystyt elää. Jätä vanha taakses ja alota puhtaalta pöydältä. Taistele vielä, se palkitaan lopuksi! Haleja <3

    VastaaPoista
  2. Sä OLET vahva. Vaikka nyt on vaikeaa, ei se tarkoita, että niin olisi aina.

    Sä selviät kyllä, voimia paljon!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Mä tiedän kyllä, että tää tästä vielä paranee ja yritän uskoa siihen..

      Poista