maanantai 19. toukokuuta 2014

Kuolema mua odottaa, kuin äiti lastaan vastasyntynyttä.

Mä tärisen ja otan yhden tabletin ja toisen perään, kolmannen ja taas...
Vielä neljä jäljellä, sitten oon ottanu kaiken mitä mulla on. 
Ehkä niillä kuolee, kun ei muuten kestä 
Mä tahdon itkeä, mennä sanomaan, että on paha olo 
En vaan osaa, enkä halua
Mä olen loppu ja tieni päässä
Olenko?
Mun vanhemmat vihaa mua tän jälkeen, jos jään henkiin
Toivottavasti en jää
Mä otan taas kaksi tablettia
Kaksi jäljellä
Pian mä lakkaan hengittämästä, olemasta
En tiedä soittaisinko terapeutille
Ne laittaa mut vaan sairaalaan makamaan
En mä sinne halua
"Aliravitsemus voi lisätä yliannostuksen voimaa"
Joo sehän sopii mulle
Mä olen niin väsynyt etten vaan enää kestänyt
Anteeksi, että menin tekemään näin
Anteeksi, että olin näin itsekäs
Musta ei vaan ollut tähän elämään
Nyt tuntuu hyvältä tietää, että kuolen
Levolliselta
Mä menen tänään nukkumaan ja toivon, etten herää enää aamulla
Vielä viimeiset kaksi tablettia ja mä olen valmis
Valmis nukahtamaan

4 kommenttia:

  1. Apua! Toivon todella, ettet kuole!
    Mee pyytämään apua, huuda jos ne ei muute siuta kuule.
    Ansaitset parempaa. Voi jos osaisin auttaa jotenkin...
    Huoli on kova... :/ <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hengissä ollaan, ei mitään vakavaa. Toivoin vaan, että kuolisin, eipä niin käynyt. Kiitos, että välität. <3

      Poista
  2. älä kuole, älä :( Oot tärkeä, ansaitset kaiken mahdollisen avun. Jonain päivänä vielä huomaat että oot selättänyt kaikki vaikeudet, kunhan jaksat nyt taistella<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 yritän taistella, vaikka haluankin nyt kuolla paljon. Toivon tosiaan, että vielä joskus selviän.

      Poista