tiistai 8. heinäkuuta 2014

Jos tää olisi iltani viimeinen?

Katselen lääkepurkkia pöydällä
Kohta mä tartun siihen
Vesilasi odottaa vieressäni
Joko nyt, joko nyt
Mä en kestä elämää enää
En yhtään enää
Ja viimeinen pisara kun mulle sanottiin, että tää kaikki on mun vika
Että mun pitäisi ryhdistätyä
Siirtelen purkkia pöydällä ja mietin puhelua terapeutin kanssa
Hän sanoi, että uskoo muhun, että luottaa muhun eniten omista potilaistaan
Hän lupasi soittaa huomenna ja mä sanoin, että jos olen vielä hengissä silloin
Mua ahdistaa, mä haluan kuolla
Terapeutti sanoi, että mun pitää soittaa hätäkeskukseen, jos teen jotain
Mä olen jo lähellä
Tartun taas purkkiin ja avaan sen
Siitä on pitkä kun olin viimeksi sairaalassa
Ehkä tää olisi viimeinen kerta, jos kuolen
Tätähän mä olen ajatelut tekeväni jo muutaman viikon
*Ei älä tee sitä* sanoo pieni ääni sisälläni
Suurempi ääni sanoo *Tee se, kyllä sä pystyt, kuole*
Entä jos tää on mun viimeinen ilta?
Jos mä nyt oikeasti vihdoinkin kuolen?

3 kommenttia:

  1. Oothan vielä täällä..?<3

    Eikä ole sun vika!

    VastaaPoista
  2. oletko kunnossa?
    älä mene mihinkään
    ei se ole sinun vikasi

    olet paljon vahvempi kun valitset taistelun

    VastaaPoista
  3. Olen täällä vielä. Pääsen pian sairaalasta kotiin ja olen ihan kunnossa. Kiitos teille. <3

    VastaaPoista