lauantai 14. kesäkuuta 2014

Pilvien kyyneleitä poskillani.

Aurinko lävistää kasvoni, minä en hymyile vaikka on kaunista
Auringonsäteet viiltävät kipeästi kehoani
Minuu sattuu, en vain sano sitä ääneen
Minä olen vahva, minun täytyy
Pilvillä mä tahtoisin kävellä
Pehmeillä valkeilla pilvillä tai myrskyisillä mustilla
Mä tahdon katsoa ylhäältä, kun ne sataa maahan vetiset kyyneleensä
Mä tahdon nähdä ne korkealta taivaalta
Mä tanssisin pilvien päällä, niiden kauniilla hopeareunoilla
Mä näkisin ne reunatkin
Kaikkialla olisi kaunista, minun mieleni tekisi siitä kauniin
Vaikka myrskypilvet peittäisivät välillä jalkani, mä olisin onnellinen
Vaikka ne sataisivat kyyneleensä poskilleni, mä olisin silti onnellinen
Valkoisia, harmaita, mustia pilviä ja silti mä hymyilisin
Koska mähän olisin turvassa
Mielessäni mä vaan siellä eläisin, pilvivaltakunnassani
Siellä missä kaikki on vaan hyvin
Unelmissaan
Yksinäiset pilvet peittävät taivaan ja mä olen täällä maan päällä onneton
Tulen aina olemaan
Silti olen osittain iloinen
Mielessäni jään kuitenkin vain tanssimaan pilvien päälle
Minun mieleni on jotenkin niin kaunis
Ja minä olen oman mieleni vanki vieläkin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti