torstai 19. kesäkuuta 2014

Yksinäisyyden ikiunessa.

Mustat linnut ympäröivät minut ja minä olen niiden vallassa
Ne kuiskivat mulle kuinka hirveä olenkaan
Ne eivät osaa enää lentää, että pystyisivät lähteä
Mä katson salaa peiliin ja nään kuvan mustasta linnusta
Minä olen tuo lintu ilman valoa
Minä olen tuo lintu siellä pohjalla
Minä olen siellä yksin
Revin irti sulkia kädestäni, en palaa enää normaaliksi
Mikä on edes normaalia
Toiset linnut nauravat mulle, kuinka ruma olenkaan
Minä en kestä ja vajoan yhä syvemmälle pohjaan
Tuo lintutyttö tahtoo oppia lentämään
Mustat siivet ei kanna, sähän revit ne pois
Sä olet lintu siivetön, joka ei opi lentämään
Ei ole toista kaltaistasi, ei toista yhtä epäonnistujaa
Kaikki muut osaa jo lentää
Ne "ystäväväsi" lähtivä jo olkapäiltäsi
Sinä jäit yksin
Ja jostain kaukaa mä kuulen suden ulvonnan
Se ulvoo kai kuuta nousevaa
Minä toivon, että nousisin vielä
Toivon, että siivet kasvaa takaisin
Ja lintutyttö lentää taivaalle
Johonkin niin kauniiseen
Se lentää yli suden vuoren ja katsoo kuinka se ulvoo yksinäisyyttään
Se lentää kotiin asti ja matka muuttaa sen enkeliksi
Lintutyttö oppii vielä lentämään, se saa siivet selkäänsä
Mustana varjona se katsoo peiliin ja särkee sen paloiksi
Se päivä ei ole vielä tänään
Sä olet liian painava lentämään
Yksinäinen susi laulaa ja tyttö nukahtaa niihin sointuihin
Eikä herää ennen kuin on kuollut

Mä elän ikiunessa, epätodellisessa maailmassa
Mä eläisin vasta kun olisin kuollut

4 kommenttia:

  1. ihana,
    anna yksinäisen suden laulaa sinulle lohdutusta

    välitän

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Toivon, että tää yksinäisyys loppuu pian..

      Poista
  2. En osaa muuta sanoa, ku tosi paljon voimia! Kyllä se yksinäisyys väistyy kohta, usko vaan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon. Olet ihana kun jaksat kommentoida. <3

      Poista