tiistai 26. elokuuta 2014

Olenko valmis lähtemään uuteen elämään?

Näen valoa, johon en uskalla tarttua
Näen uuden elämän, mutta mä en uskalla mennä sinne
Mua pelottaa niin
Olen yksin ja mä vaan voin päättää
Mutta entä jos en osaa
Jos pelkään liikaa
Pelkäänkö turhaan
Mä olen vahva, kyllä mä pärjäisin
Entä jos jäänkin yksin
Mä olen hukassa, mä olen turha
Se valo on kaunis, mutta se pelottaa
Se täyttää mun pimeän maailman
Minä olen hetken se naurava tyttö
Ehkä jos tartun valoon, niin voisin olla se aina
Mutta ei, mä en tiedä mitä tehdä
Haluanko aloittaa alusta, vai haluanko jäädä pimeyteen
Haluanko hymyillä, vai ikuisesti itkeä
Haluanko elää merkityksellistä elämää, vai haluanko olla tarkoitukseton
Mä en tiedä mitä haluan
Pimeys houkuttelee mua, se on ollut osa mua jo niin pitkään
Valo olisi uutta ja kaunista
Minä seison päätöksen reunalla yksin
Minä, jonka on vaikea päättää
En uskalla päättää
Haluaisin jo eteenpäin, haluaisin jo unohtaa tän kaiken tuskan
Mutta se pelottaa
Uskallanko lähteä, vai pitäisikö vaan jäädä tänne ikuisesti
Mun on voitettava tuska
Mun täytyy lähteä
Mä en vaan uskalla
Mä pelkään liikaa
Enkä tiedä olenko valmis jättämään kaikkea taakseni
Olenko valmis tähän

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti