tiistai 28. lokakuuta 2014

Älä jätä minua vielä tänään.

Mä katson sitä samaa kuvaa päivästä toiseen ja itken
Tunnen kuinka kylmä pureutuu luihini
Kuinka väsymys tuhoaa kaikki ajatukseni
Tiedän, että olen liian kiintynyt sinuun
Sä tartut muhun kiinni ja suljet silmäni
Mä en näe mihin kuljetaan
Mutta tiedän, että suunta on kai oikea, kun sä johdatat
Muut sanoo, että suunta on väärä
Mutta älä usko niitä, niin sä sanot taas
Tule niin lujempaa kuljetaan
En jätä sinua
Sinä et jätä minua
Niin, sä tiedät sen
Sä satutat mua, mutta välillä halaat mun onnistuessa
Otat mut kylmään syleilyysi ja tuuditat hiljaa uneen nälkäisen kehoni
Kaikki on jotenkin niin kaunista, vaikka sattuu
Kaikki on niin tuttua ja turvallista
Niin osa minua
Vielä tulee se päivä kun mä jätän sinut
Kun mä viimein riitän
Kun mä hymyilen sulle ja sanon hyvästi
Mutta ei vielä
Vielä sä olet liian hyvä ystävä
Ja mä vajoan syvemmälle meidän maailmaan
Maailmaan, jonka kaikki yrittää tuhota
Mutta mä hymyilen, niin kuin ei sattuisi
Vaikka kaikki on satuttanut liikaa
Enkä tiedä miten enää jaksaa
Kaikki on mennyt liian sekaisin
Ja pian huomaan, että sinusta on tullut mun parasystävä
Josta kukaan ei voi mua enää erottaa
Rakas ystävä, sä näät miten muhun sattuu
Mutta älä vain lopeta, älä jätä minua
Anna minun kärsiä, kunnes olen valmis lähtemään
Mutta ei vielä tänään
Älä jätä minua vielä tänään

7 kommenttia:

  1. Heips! Huomasin, että olit liittynyt blogini lukijaksi - kiitos paljon siitä :)

    Hieman nopeasti silmäilin tätä sinun blogiasi ja täytyy kyllä sanoa, että hyvin kirjoitat! harmi vaan, että huonosta olosta :( Toivottavasti saisit pian jotain iloisempaa kirjoitettavaa, ja että olosi paranisi. Hurjasti voimia! ♥

    VastaaPoista
  2. Juu no tämä blogi on jäänyt nyt vähän taustalle ja toisen blogini varjoon. Katsotaan milloin palailen, kiitos paljon kuitenkin. <3

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Se on valitettavasti piilotettu, katsotaan missä jatkan kirjoittamista. Mutta infoan kyllä kun tiedän. Oon sen blogin takia nyt vaikeuksissa, enkä voi nyt kirjoittaa sitä... Mua harmittaa, mutta katsotaan miten käy...

      Poista
  4. Mua kans huolettaa, missä oot :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en voi sanoa, jos tätäkin lukee joku tuttu... Mutta mulla on ollut vaikeita päiviä nyt. Mutta kai mä tästä jotenkin selviän. Ei tarvi pelätä, mä alan taas kirjoittaa kun siihen on mahdollisuus. :) Ilmoitan kyllä vielä missä kirjoitan, mutta kirjoittamista en siis ole lopettamassa!

      Poista
  5. Hei taistelija. Voitaisko jutella jossain? Sähköposti, kik?
    Muhun voit ottaa s postilla yhteyttä dddarkparadiseee@gmail.com

    VastaaPoista